Laden Evenementen

• Dit event is voorbij.

Nieuwjaarswandeling 19 januari 2020

19 januari 2020 @ 11:30 - 17:00

Op 19 januari 2020 organiseert de ASCN samen met de Dutch Welsh Corgi Association een nieuwjaarswandeling in de bossen en over de heide van natuurgebied Hoorneboegse Heide. Een uitgelezen moment om elkaar het beste te wensen voor 2020 en bij te kletsen.

Na afloop van de anderhalf uur durende wandeling zijn we welkom bij Restaurant de Rading, waar speciaal voor de ASCN en de DWCA een pannenkoek arrangement geserveerd wordt. Bij binnenkomst worden we ontvangen met een kopje koffie of thee (warme chocomel voor de kleine onder ons) en kunnen we kiezen uit een 5tal pannenkoeken (2 toppings) en een frisdrank voor € 15,00 per persoon.

De Hoorneboegse Heide is een natuurgebied van 190 ha ten zuiden van Hilversum. In dit natuurgebied is een archeologisch monument en er bevinden zich 150 grafheuvels. In dit natuurgebied vindt natuurlijke begrazing met runderen plaats. Ondanks deze natuurlijke begrazing zijn loslopende honden toegestaan, maar zij mogen de runderen (en natuurlijk het aanwezige wild) niet hinderen of opjagen. Komen we de runderen tegen en je bent niet zeker of je je hond onder controle kunt houden dan is het de bedoeling dat je de hond tijdens het passeren aan lint.

Deze wandeling is niet geschikt voor honden onder de 9 maanden!

Inschrijven via: https://ascn.nl/nieuws/nieuwjaarswandeling-19-januari-2020/

Locatie: Restaurant de Rading, Utrechtseweg 140, 1213 TZ Hilversum

Mocht je nog vragen hebben kun je deze stellen per mail via: evenementen@ascn.nl

Gegevens