• Dit event is voorbij.

Gedragsproblematiek en voedingsleer (M. du Bois)

30 januari 2023 @ 20:00 - 23:00

Omdat de spreker veel ervaring heeft met “moeilijkere” honden, gaat ze dieper in op problematisch gedrag. Maar ook op vraagstukken als: hoe begeleid je puppymensen vanaf de start en hoe als het mis gaat, hoe vang je een hond op en wanneer kun je die herplaatsen maar ook waar kun je terecht met problemen.
Daarnaast geeft ze aan welke maatregelen we zelf kunnen treffen om problemen te voorkomen, een hele nuttige avond dus!
De spreker is werkzaam in de honden voedingsbranche en geeft een praktische introductie in de voedingsleer, wat heeft een hond nodig en wat niet? Ze beantwoord ook vragen als: puppy/veteranen voer ja of nee, wanneer geven we speciale dieetvoeders en ook gaat ze kort in op de verschillen tussen brok en rauwe voeding.
Kortom, een pittige avond met uitdagende onderwerpen!
Direct inschrijven voor de lezing of voor de gehele cursus:

Datum:
30 januari 2023